תנופת בנייה בכפר:

בימים אלה הושלמה בנייתו של הבית הטיפולי החדש. הבית ייתן מענה רחב ושלם לדיירי הבתים הטיפוליים והסיעודיים; ברמה התעסוקתית, הבריאותית והחברתית. הבית נבנה בסטנדרטים מהטובים שיש החל מרמת ההנגשה וכלה ברמת השירותים שיינתנו במקום: פיזיותרפיה, טיפול רפואי, הסעדה ועוד. הבית, רחב ומלא אור, נבנה בליבה של גבעת הכלניות וישמש במהלך היום את כל דיירי הבתים השונים הממוקמים סביבו.

          

הושלמה גם בנייתם של בתי מגורים משותפים לדיירים על הרצף האוטיסטי. הבתים מרווחים מאד, מותאמים לצרכים המשתנים של הדיירים, עם נוף נפלא לעמק יזרעאל ועם צוות מסור וגדול.

גם הקמתה של פינת החי החדשה נמצאת בשלבי בנייה סופיים: פינת החי שהוקמה 'על חורבותיה' של פינת החי הותיקה, היא מתקן ברמה גבוהה ביותר, כולה מחופה עץ (יש הטועים לחשוב שהקמנו כאן כפר צימרים תאילנדי…).  פינת החי החדשה מתעתדת לספק מקומות תעסוקה רבים יותר לדיירי הכפר, לגוון את סוגי העבודה ולשמש אבן שואבת לאורחים מהקהילה הסמוכה בטבעון. מקווים גם ש'עליזה'  החמורה, 'טובי' הכבש ויתר בעלי החיים ירגישו בנוח בביתם החדש.

     

לא רחוק מפינת החי, ממשיך לפעול בית הקפה: 'קפה תקוה'. גם בית הקפה עובר שדרוג חשוב וממש בקרוב יוסר הלוט מעל הפרגולה החדשה שנבנתה בכניסה אליו. השאיפה שלנו להפוך את בית הקפה למקום מפגש ברמה גבוהה לדיירי הכפר ולאורחיו. תפקידו הנוסף יהיה להכשיר דיירים לתעסוקה בסביבת עבודה בעלת סטנדרטים מקצועיים גבוהים.

פרויקט נוסף שהושלם לאחרונה הוא הקמתו של מועדון הצעירים.

המועדון, נבנה בתוך המקלט שמאחורי משרדי השלוחה (ומתחת למכסחת הדשא המיתולוגית). המועדון ואזור הישיבה שמחוצה לו נבנה בתמיכתם המסורה של קבוצת מתנדבים ישראלים שהתגייסו לכך. הוא משמש את דיירי הכפר הצעירים ומספק עבורם מרחב אינטימי להיפגש, לשוחח ולשחק יחד.

מה הלאהבקיץ הקרוב יחלו העבודות לבניית בית המתנדבים והש.ש , פרויקט הבנייה הגדול עתיד להימשך כשנה וצפוי לאכלס 20 מתנדבים וש.ש.

עוד מידע על תהליך הבנייה ישלח בהמשך. בינתיים אתם מוזמנים לשטוף את עינכם במודל, ובפעם הבאה שנכנסים לכפר, להסתכל מעל הבוטקה של קאסם, ולדמיין…

             

 

 

צרו איתנו קשר

אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם

נגישות