נותנים תקווה

מפגש מרגש ונוגע ללב התקיים אתמול בכנס סיום שנת השירות של התנועה הקיבוצית: נועה צור-ברוש, פעילת אגף החינוך בתנועה שאחותה מיכל היא דיירת בכפר תקווה, פגשה את מתנדבות שנת השירות בכפר.

נועה הודתה להן על ההתנדבות שלהן ושל חבריהם והעבירה מסר של הערכה אין קץ למסירות ולנתינה של בנות ובני שנת השירות בשם כל משפחות הכפר.

כפר תקוה הוקם לפני למעלה מ-50 שנה, על גבעות זייד שבעמק יזרעאל, במטרה לשמש בית לחיים ומרחב תומך ומפתח עבור בוגרים עם צרכים מיוחדים. חזון הכפר הינו לאפשר לחברים בו לפתח חיים עצמאיים ככל האפשר, מלאים ועשירים תוך שילוב בחיי הקהילה, מתן מסגרת תעסוקתית וחברתית פעילה והקניית כישורי חיים.

זכיתי לומר תודה באופן אישי… וזה לא מובן  מאליו.

אתמול התקיים אירוע סיום לכל הצעירים וצעירות שהיו חלק משנת שירות. כעובדת אגף חינוך בתנועה הקיבוצית הייתי באותו אירוע מרגש.  צוות הבנות המדהימות מאחורי העבירו את השנה בכפר תקווה. אחותי הגדולה היא חברה בכפר כבר מעל 25 שנה, כאחת שמבקרת שם לא פעם, אני אומרת לכם, זה לא פשוט רגשית. התאהבתי בבנות האילו, שמייד סיפרו לי סיפורים על אחותי ועל הקשר החם שנרקם. התאהבתי בהן על הרגישות, העשייה, והמסירות לחברי הכפר. רק סיימו תיכון, וכבר לקחו על עצמם אחריות לא פשוטה, ורק למען האחר.

פוסט שפורסם בפייסבוק ע"י התנועה הקיבוצית – לפוסט המלא

 

 

צרו איתנו קשר

אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם

נגישות