מערך התמיכה והשיקום

בכפר תקוה פועל 24 שעות ביממה מערך טיפול ושיקום מקצועי על ידי צוות טיפולי המלווה את החברים באופן שוטף – כל דייר על פי רמת התמיכות לה הוא זקוק.

הצוות מקבל כל חבר חדש הנקלט בכפר, בונה לו תכנית אישית ועוקב אחר ביצועה, בהתאם לצרכים השונים והמשתנים. דיירים וותיקים זוכים לריענון התוכנית האישית שלהם בהתאם לצרכיהם, גילם והמצב המשתנה של תיפקודם.

אנחנו מאמינים ביכולת של דיירנו ומשתדלים להעניק להם תוכנית אישית מסייעת ומקדמת במטרה להגשים את רצונותיהם האישיים ולזכות באיכות חיים טובה ומעשירה – ככל הניתן.

צוות הכפר עומד לרשות חברי הכפר במשך כל שעות היממה וכולל צוות טיפול אישי ורווחה, צוות פנאי וערב, מטפלים מקצועיים במגוון התחומים הרגשיים והמשלימים. כמו כן עומדים לרשותם מתנדבים לסיוע במשימות אישיות ושילובם בפעילות ובחיי החברה.

בריאות ושירותים רפואיים
בכפר פועלת מרפאה במשך 24 שעות ביממה, 365 יום בשנה. היא מאויישת בצוות של אחיות ואחים מוסמכים ומיומנים אשר פוגשים את הדיירים בבואם למרפאה וגם יוצאים לטיפולי בית, חלוקת תרופות ולכל סיוע נדרש – בכפר ובדיור הקהילתי.

המרפאה עומדת בקשר עם שרותי הבריאות המקצועיים של קופות החולים השונות. מרבית חברי הכפר משתייכים ל"שרותי בריאות כללית".

הסעות של הכפר וליווי של אנשי צוות עומדים לרשות הדיירים לכל צורך רפואי באזור חיפה והצפון.

את המעקב הרפואי השוטף מבצע דר' בשיר עואדיה – מומחה ברפואת משפחה ובעלי נסיון רב ומגוון.

את המעקב והטיפול הפסיכיאטרי מבצע הפסיכיאטר פרופ' הנרי סילבר– מומחה בפסיכיאטריה, בעל ניסיון עשיר הן במערך הטיפול הפסיכיאטרי והן באקדמיה.

 

צרו איתנו קשר

אתם מוזמנים להשאיר פרטים בטופס ואנו ניצור איתכם קשר בהקדם

נגישות